Operationeel beheer

NetBoss levert op al haar oplossingen beheerdiensten aan conform de ITIL processen. Naast de standaard SLA componenten bieden wij een innovatief beheercontract waarbij wij de klant centraal stellen door ook de tevredenheid bij de eindgebruikers, in een feedbackloop, regelmatig te meten en waar nodig te verbeteren.

Netwerk en beveiligingsscan

Hoe NetBoss u kan helpen

NetBoss biedt organisaties op al haar geleverde diensten operationeel beheer aan. Deze diensten zijn gebaseerd op 24x7 waarbij Zendesk wordt ingezet als systeem voor het aanmaken van tickets en het beheren van “changes” en nieuwe “releases”.

Wij bieden onze klanten een “EXLA” (Experience Level Agreement) die naast de standaard SLA componenten ook de eindgebruikerservaringen regulier meet. Hierdoor wordt er een “feedbackloop” gecreëerd met onze klanten en haar medewerkers. Daarnaast maakt onze helpdesk gebruik van collaboration tools om direct met onze klanten te kunnen communiceren.

Onze unieke EXLA “EXperience Level Agreement”

Leveranciers voor 3e lijns ondersteuning

Preventief & correctief onderhoud

Advies - Rapportage & service management

24x7 ondersteuning (Nederlands & Engels)